View Poll Results: Socionics Type

Voters
8. You may not vote on this poll
  • SEE

    4 50.00%
  • ESI

    0 0%
  • LIE

    0 0%
  • ILI

    0 0%
  • EIE

    4 50.00%
  • IEI

    0 0%
  • SLE

    0 0%
  • LSI

    0 0%
  • IEE

    1 12.50%
  • EII

    0 0%
  • LSE

    0 0%
  • SLI

    0 0%
  • ESE

    0 0%
  • SEI

    0 0%
  • ILE

    0 0%
  • LII

    0 0%
Multiple Choice Poll.
Page 9 of 9 FirstFirst ... 56789
Results 321 to 343 of 343

Thread: Type me before climate change destroys us all

  1. #321
    on a magic carpet ride fresh meat's Avatar
    Join Date
    Apr 2016
    Location
    As seen on T.V.
    TIM
    E I E I OOOOO Sx/So
    Posts
    1,360
    Mentioned
    218 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Quote Originally Posted by Number 9 large View Post
    Hes baiting ppl to see if they care with this sob story lol. Ive had an EIE do the same thing at work "testing" ppls loyalty and attitude towards her by saying "ive applied to a different job and am gonna quit this job soon" to see if people cared, gauge whether they appreciated her or not. Thats some 2 shit.
    what i was just telling a story to the audience

    Also I had the best long-post planned out for aylen and then i got lazy and smoked so I guess we’ll have to put that on hold until tomorrow if i can possibly remember it by then
    And I'm what you desire, like a siren in the night



    Quote Originally Posted by Starfall
    Everyone, pls give Bled some likes. He craves the likes much like Suedehead craves the cock.
    7w6 3w4 9w8

  2. #322
    queentiger's Avatar
    Join Date
    Jan 2019
    TIM
    LIE-Ni 3w4
    Posts
    460
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Quote Originally Posted by Number 9 large View Post
    Hes baiting ppl to see if they care with this sob story lol. Ive had an EIE do the same thing at work "testing" ppls loyalty and attitude towards her by saying "ive applied to a different job and am gonna quit this job soon" to see if people cared, gauge whether they appreciated her or not. Thats some 2 shit.
    Nah testing people's loyalty ain't "2 shit". I'm a 3 and I do that lol. Need to get rid of the weeds.
    "You're king and you're queen
    You're strong and you're weak
    You're bound but so free
    So come and join me
    And call me Harley
    And we'll make a scene"

    LIE-Ni
    3w4-7w8-8w7 sx/so


  3. #323
    Number 9 large's Avatar
    Join Date
    May 2017
    Location
    Baking bread
    TIM
    ESTP 7w8
    Posts
    2,940
    Mentioned
    206 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)

    Default

    Quote Originally Posted by queentiger View Post
    Nah testing people's loyalty ain't "2 shit". I'm a 3 and I do that lol. Need to get rid of the weeds.
    youre a nobody dude. you dont even know who tf u are

  4. #324
    queentiger's Avatar
    Join Date
    Jan 2019
    TIM
    LIE-Ni 3w4
    Posts
    460
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Quote Originally Posted by Number 9 large View Post
    youre a nobody dude. you dont even know who tf u are
    "Dude"
    would you like that to be reported?
    @Aylen
    "You're king and you're queen
    You're strong and you're weak
    You're bound but so free
    So come and join me
    And call me Harley
    And we'll make a scene"

    LIE-Ni
    3w4-7w8-8w7 sx/so


  5. #325
    Number 9 large's Avatar
    Join Date
    May 2017
    Location
    Baking bread
    TIM
    ESTP 7w8
    Posts
    2,940
    Mentioned
    206 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)

    Default

    Quote Originally Posted by queentiger View Post
    "Dude"
    would you like that to be reported?
    @Aylen
    ive said worse things than dude. get over yourself

  6. #326
    queentiger's Avatar
    Join Date
    Jan 2019
    TIM
    LIE-Ni 3w4
    Posts
    460
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Quote Originally Posted by Number 9 large View Post
    ive said worse things than dude. get over yourself
    You deliberately misgendered someone with gender dysphoria, pretty low. Do not tell me to get over myself.
    "You're king and you're queen
    You're strong and you're weak
    You're bound but so free
    So come and join me
    And call me Harley
    And we'll make a scene"

    LIE-Ni
    3w4-7w8-8w7 sx/so


  7. #327
    on a magic carpet ride fresh meat's Avatar
    Join Date
    Apr 2016
    Location
    As seen on T.V.
    TIM
    E I E I OOOOO Sx/So
    Posts
    1,360
    Mentioned
    218 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    I’m so agitated I forgot every single idea I had brewing in my mind for hours over this stuff

    i was too busy with being high and seeing minecraft in HD and having a funny ass conversation worthy of youtube fame
    And I'm what you desire, like a siren in the night



    Quote Originally Posted by Starfall
    Everyone, pls give Bled some likes. He craves the likes much like Suedehead craves the cock.
    7w6 3w4 9w8

  8. #328
    queentiger's Avatar
    Join Date
    Jan 2019
    TIM
    LIE-Ni 3w4
    Posts
    460
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Quote Originally Posted by fresh meat View Post
    I’m so agitated I forgot every single idea I had brewing in my mind for hours over this stuff

    i was too busy with being high and seeing minecraft in HD and having a funny ass conversation worthy of youtube fame
    I like to listen to kidzbop when I play minecraft how bout you?
    "You're king and you're queen
    You're strong and you're weak
    You're bound but so free
    So come and join me
    And call me Harley
    And we'll make a scene"

    LIE-Ni
    3w4-7w8-8w7 sx/so


  9. #329
    Number 9 large's Avatar
    Join Date
    May 2017
    Location
    Baking bread
    TIM
    ESTP 7w8
    Posts
    2,940
    Mentioned
    206 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)

    Default

    Quote Originally Posted by queentiger View Post
    You deliberately misgendered someone with gender dysphoria, pretty low. Do not tell me to get over myself.
    i can tell what i say

  10. #330
    Number 9 large's Avatar
    Join Date
    May 2017
    Location
    Baking bread
    TIM
    ESTP 7w8
    Posts
    2,940
    Mentioned
    206 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)

    Default

    Quote Originally Posted by queentiger View Post
    You deliberately misgendered someone with gender dysphoria, pretty low. Do not tell me to get over myself.
    that ur self esteem is so low is not my problem, and neither is it aylens

  11. #331
    queentiger's Avatar
    Join Date
    Jan 2019
    TIM
    LIE-Ni 3w4
    Posts
    460
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Quote Originally Posted by Number 9 large View Post
    that ur self esteem is so low is not my problem, and neither is it aylens
    You want to keep going like this?
    "You're king and you're queen
    You're strong and you're weak
    You're bound but so free
    So come and join me
    And call me Harley
    And we'll make a scene"

    LIE-Ni
    3w4-7w8-8w7 sx/so


  12. #332
    Number 9 large's Avatar
    Join Date
    May 2017
    Location
    Baking bread
    TIM
    ESTP 7w8
    Posts
    2,940
    Mentioned
    206 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)

    Default

    Quote Originally Posted by queentiger View Post
    You want to keep going like this?
    are you threatening me?

  13. #333
    queentiger's Avatar
    Join Date
    Jan 2019
    TIM
    LIE-Ni 3w4
    Posts
    460
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Quote Originally Posted by Number 9 large View Post
    are you threatening me?
    That's more a you thing, I would never. Uwu.
    "You're king and you're queen
    You're strong and you're weak
    You're bound but so free
    So come and join me
    And call me Harley
    And we'll make a scene"

    LIE-Ni
    3w4-7w8-8w7 sx/so


  14. #334
    on a magic carpet ride fresh meat's Avatar
    Join Date
    Apr 2016
    Location
    As seen on T.V.
    TIM
    E I E I OOOOO Sx/So
    Posts
    1,360
    Mentioned
    218 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Quote Originally Posted by queentiger View Post
    I like to listen to kidzbop when I play minecraft how bout you?
    Britney Spears also we went on omegle at 4 am talking to people and smoking a blunt and i wish i could’ve written down all the funny shit i said, god
    And I'm what you desire, like a siren in the night



    Quote Originally Posted by Starfall
    Everyone, pls give Bled some likes. He craves the likes much like Suedehead craves the cock.
    7w6 3w4 9w8

  15. #335
    queentiger's Avatar
    Join Date
    Jan 2019
    TIM
    LIE-Ni 3w4
    Posts
    460
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Quote Originally Posted by fresh meat View Post
    Britney Spears also we went on omegle at 4 am talking to people and smoking a blunt and i wish i could’ve written down all the funny shit i said, god
    I love omegle, so many dirty nonces and psychopathic criminals on there - such fun.
    "You're king and you're queen
    You're strong and you're weak
    You're bound but so free
    So come and join me
    And call me Harley
    And we'll make a scene"

    LIE-Ni
    3w4-7w8-8w7 sx/so


  16. #336
    on a magic carpet ride fresh meat's Avatar
    Join Date
    Apr 2016
    Location
    As seen on T.V.
    TIM
    E I E I OOOOO Sx/So
    Posts
    1,360
    Mentioned
    218 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    my IEE friend said i ask so many oddly specific questions lmao

    also im probably about to not show up to work and get fired but I really have to shit and I’m locked out of the house and my phone is on 1%

    Sp last lyfe!!
    And I'm what you desire, like a siren in the night



    Quote Originally Posted by Starfall
    Everyone, pls give Bled some likes. He craves the likes much like Suedehead craves the cock.
    7w6 3w4 9w8

  17. #337
    queentiger's Avatar
    Join Date
    Jan 2019
    TIM
    LIE-Ni 3w4
    Posts
    460
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Quote Originally Posted by fresh meat View Post
    my IEE friend said i ask so many oddly specific questions lmao

    also im probably about to not show up to work and get fired but I really have to shit and I’m locked out of the house and my phone is on 1%

    Sp last lyfe!!
    My my, what an awkward situation.
    "You're king and you're queen
    You're strong and you're weak
    You're bound but so free
    So come and join me
    And call me Harley
    And we'll make a scene"

    LIE-Ni
    3w4-7w8-8w7 sx/so


  18. #338
    on a magic carpet ride fresh meat's Avatar
    Join Date
    Apr 2016
    Location
    As seen on T.V.
    TIM
    E I E I OOOOO Sx/So
    Posts
    1,360
    Mentioned
    218 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Quote Originally Posted by queentiger View Post
    My my, what an awkward situation.
    yea so i waited outside in the heat for a couple hours got fired my other friend showed up and we got into a huge argument and im kind of contemplating suicide but idk yet
    And I'm what you desire, like a siren in the night



    Quote Originally Posted by Starfall
    Everyone, pls give Bled some likes. He craves the likes much like Suedehead craves the cock.
    7w6 3w4 9w8

  19. #339
    on a magic carpet ride fresh meat's Avatar
    Join Date
    Apr 2016
    Location
    As seen on T.V.
    TIM
    E I E I OOOOO Sx/So
    Posts
    1,360
    Mentioned
    218 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    drugs are really my only friends
    And I'm what you desire, like a siren in the night



    Quote Originally Posted by Starfall
    Everyone, pls give Bled some likes. He craves the likes much like Suedehead craves the cock.
    7w6 3w4 9w8

  20. #340
    on a magic carpet ride fresh meat's Avatar
    Join Date
    Apr 2016
    Location
    As seen on T.V.
    TIM
    E I E I OOOOO Sx/So
    Posts
    1,360
    Mentioned
    218 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Quote Originally Posted by Aylen View Post
    Stop with the meth already. You are too young to be disfigured by meth mouth and you need a lot of money to correct it later unless you just plan on getting false teeth.
    https://www.google.com/search?q=meth...w=1163&bih=589

    I say this because I care. You don't want to lose your pretty boy status. I am appealing directly to your sense of vanity.
    I feel like my level of throwing Si out the window has to be PoLR at this point like I can go into detail about how far Iíve let that go in the past week without having someone around me to remind me to watch it lol
    And I'm what you desire, like a siren in the night



    Quote Originally Posted by Starfall
    Everyone, pls give Bled some likes. He craves the likes much like Suedehead craves the cock.
    7w6 3w4 9w8

  21. #341
    on a magic carpet ride fresh meat's Avatar
    Join Date
    Apr 2016
    Location
    As seen on T.V.
    TIM
    E I E I OOOOO Sx/So
    Posts
    1,360
    Mentioned
    218 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Also my IxTx roommate asked me how he should emotionally respond to someone/a situation and that seems pretty Fe seeking and maybe I am Fe if he felt like coming to me
    And I'm what you desire, like a siren in the night



    Quote Originally Posted by Starfall
    Everyone, pls give Bled some likes. He craves the likes much like Suedehead craves the cock.
    7w6 3w4 9w8

  22. #342
    on a magic carpet ride fresh meat's Avatar
    Join Date
    Apr 2016
    Location
    As seen on T.V.
    TIM
    E I E I OOOOO Sx/So
    Posts
    1,360
    Mentioned
    218 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    i feel like my yelling and crying today deserved an Oscar like i did it so well the fucking neighbor came outside to see what was happening lol it kinda feels good to go crazy sometimes
    And I'm what you desire, like a siren in the night



    Quote Originally Posted by Starfall
    Everyone, pls give Bled some likes. He craves the likes much like Suedehead craves the cock.
    7w6 3w4 9w8

  23. #343
    on a magic carpet ride fresh meat's Avatar
    Join Date
    Apr 2016
    Location
    As seen on T.V.
    TIM
    E I E I OOOOO Sx/So
    Posts
    1,360
    Mentioned
    218 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    i seem to be in situations where im high and want to fuck the person next to me often
    And I'm what you desire, like a siren in the night



    Quote Originally Posted by Starfall
    Everyone, pls give Bled some likes. He craves the likes much like Suedehead craves the cock.
    7w6 3w4 9w8

Page 9 of 9 FirstFirst ... 56789

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •