Results 1 to 9 of 9

Thread: When ESTp's attack: Donald Trump and Rosie O'Donnell

  1. #1
    what is essential is invisible to the eye fox's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Location
    Space
    TIM
    Seer
    Posts
    12,806
    Mentioned
    367 Post(s)
    Tagged
    9 Thread(s)

    Default When ESTp's attack: Donald Trump and Rosie O'Donnell

    A video with Donald Trump talking about Rosie O'Donnell.

    http://www.accesshollywood.com/news/ah3204.shtml

    Quote Originally Posted by jxrtes View Post
    betas should be kept in zoos for children to stare and throw pop corn at.

  2. #2

    Join Date
    Nov 2005
    Location
    NiFe
    Posts
    778
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    lol

    http://www.youtube.com/watch?v=J8PNZ0URg2o&NR

    I saw Rosie's impression of Trump and her thoughts on his success and I actually thought she was the ESTp.

    My first few impressions of Trump were also ESTp. But after seeing him interview a few more times and seeing his NY apartment, ENTj is the new impression.

  3. #3

    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    8,578
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    ive seen ISFj a lot for trump. don't know all that much about him however.

  4. #4
    heath's Avatar
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    5,722
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    so much drama in da club!
    asd

  5. #5
    Kristiina's Avatar
    Join Date
    May 2005
    Location
    Estonia, Tartu
    Posts
    4,021
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    wow. lol.

    I gotta admit that the body language is closer to ISFj than ESTp.
    EIE, ENFj, intuitive subtype.
    E3 (probably 3w4)

    Cool ILI hubbys are better than LSIs any time!

    Old blog: http://firsttimeinusa.blogspot.com/
    New blog: http://having-a-kid.blogspot.com/

  6. #6
    I'm back, assholes! Herzy's Avatar
    Join Date
    May 2005
    TIM
    SLE
    Posts
    5,098
    Mentioned
    44 Post(s)
    Tagged
    7 Thread(s)

    Default

    Lol yeah, he doesn't seem ESTp to me. I see lots of in him.
    , Se-sub
    8w8-3w8-7w8 sx/sx

  7. #7

    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    222
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    I think they're both ENTJs.

  8. #8
    Let's fly now Gilly's Avatar
    Join Date
    Nov 2005
    TIM
    3w4 sx/so
    Posts
    24,757
    Mentioned
    91 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    YEAH! I fucking LOVE Hollywood publicity stunts! They're so enjoyable and fulfillng to watch, and they aren't fabricated, overblown, or anything like that! Wooo! This shit is REAL LIFE, man!
    But, for a certainty, back then,
    We loved so many, yet hated so much,
    We hurt others and were hurt ourselves...

    Yet even then, we ran like the wind,
    Whilst our laughter echoed,
    Under cerulean skies...

  9. #9
    Let's fly now Gilly's Avatar
    Join Date
    Nov 2005
    TIM
    3w4 sx/so
    Posts
    24,757
    Mentioned
    91 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    SLE vs LSE, btw.
    But, for a certainty, back then,
    We loved so many, yet hated so much,
    We hurt others and were hurt ourselves...

    Yet even then, we ran like the wind,
    Whilst our laughter echoed,
    Under cerulean skies...

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •